Daarom is formule E een gaaf evenement

13 mei 2018 - Nederland, Nederland

formula-e-formula-e-berlin-launch-2013-formula-e-berlin-presentationNog een paar nachtjes slapen, dan is het zover. De Formule E van Berlijn. Bij een mooi en schoon evenement hoort een schone reis. We staan op de drempel van grote veranderingen van ons vervoer. Daar gaan we dan ook helemaal in mee. Zonder herrie en vieze uitlaatgassen autoracen in de stad. We waren eerder dit jaar bij de race in Marrakesh .... met het vliegtuig .....  Dat  moet anders vonden we ...... in deze context  gaan  we erheen in DE elektrische reisauto van dit moment ... Een Tesla Model S van EC-Rent. En oja .... er bestaan nogal vooroordelen over formule E racen .... vooral door mensen die er nooit bij aanwezig geweest zijn. Maar dit is dus waarom we gaan. Innovatie, spektakel en een fatsoensnorm voor onze aarde die het al moeilijk genoeg heeft. Maar vooral een schonere wereld voor onze (klein)kinderen  ..... Druk op de knop Video's hierboven en kijk even mee.